Wycieczka branżowa

Home / Aktualności / Wycieczka branżowa
Dodał: Marek Badecki (Wicedyrektor)
----

Wyjazdy to najlepszy sposób na poznanie środowiska swojej przyszłej pracy. Uczniowie klas 2TEH i 1TH w dniu 6 czerwca br. mieli okazję uczestniczyć w wycieczce branżowej do czterogwiazdkowego hotelu Blue Diamond Active Spa w Rzeszowie. Po obiekcie oprowadzał nas absolwent naszej szkoły, p. Jakub Kopczyk – kierownik działu gastronomii, który dużo i z pasją opowiadał  nam o  swojej pracy . Zwiedzanie hotelu zaczęliśmy od recepcji – serca każdego hotelu. Następnie przeszliśmy do działu gastronomii, w której m.in. zobaczyliśmy salę śniadaniową  i restaurację. Po uważnym zapoznaniu się z ofertą śniadaniową  hotelu udaliśmy się do jednej z sal wielofunkcyjnych  w strefie biznesu. Następnie pooglądaliśmy wyposażenie pokoju hotelowego  i luksusowego apartamentu, a na koniec  udaliśmy się na poczęstunek do sali klubowej, podziwiając z tarasu hotelu  rajską plażę przygotowaną dla gości. Czas upłynął nam bardzo szybko, dzięki gościnności i miłej atmosferze panującej w hotelu, w dobrym nastroju i ze śpiewem na ustach wróciliśmy do Leska.